2013. január 17., csütörtök

immd 01.17.

Ma délután odamentem a főnöknénihez, és szépen előadtam neki a kérésemet, hogy július 18-án és 19-én fesztiválozni szeretnék, úgyhogy legyen olyan kedves és írjon be nekem akkorra két nap szabadságot. Kissé meghökkenten nézett vissza:
- De akkor már itt sem leszel... június végén hazamész.
- Ööö, hát én úgy tudtam, hogy július végén. (gyorsan végigpörgettem magamban az egy hónappal meghosszabbodott nyár forgatókönyvét)
- Jól van, utánanézhetünk, de szerintem márpedig júniusban mész.
Úgyhogy mindketten fogtuk a gépünket, és elkezdtünk kutatni. Enyhén röhejes helyzet volt, körülbelül hatmillió dokumentumunk van a projektemről, de még a szerződésemben sem szerepel a dátum. Aztán megtalálta a nemzeti ügynökségnek küldött pályázatot (ők azok, akik eldöntik, hogy adnak-e pénzt a projektre vagy sem), ahol tényleg július 30. szerepelt a projekt végeként.
Bár évnek meg a születési évemet írták be, de ilyesmin nem érdemes fennakadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése