2013. február 18., hétfő

hogyan lettem csirke

...tudom, tudom, midterm is volt még február elején, harminc centi hóban, fent a hegyekben, újra az onarrivalról megismert húsz fantasztikus emberrel, szánkózással, sörrel, meg egy kis filózgatással, ami még mindig nem volt elég ahhoz, hogy teljesen helyrerakjon és kitaláljam, hogy mit csináljak az EVS után. De még van tíz napom a felvi jelentkezésig, végülis. 

kap egy helyi jellegű sütit, aki megtalált a képen.
Aztán a múlt héten már együtt dolgoztunk Klarával (mert a szokásosnak mondható brnoi hétvége a midterm előtt nem volt annak mondható). Ettől azért nem lettünk produktívabbak, én mindenesetre hozzákezdtem a főművemhez, egy háromszor egy méteres szétszedhető tájképhez, ami majd a relax-szobába (fontos link, mert nincs kedvem magyarázni) fog kerülni. A kérdés csak az, hogy mi lesz hamarabb, szoba vagy kép.
Szombaton farsangoztunk, itt lettem csirke. Csütörtökön mondták, hogy akkor most a gyakornoklány, Klara meg én elmegyünk a színházba a kölcsönjelmezekért. Utólag bevallottuk egymásnak, hogy tündér-, de legalábbis hercegnőjelmezre számítottunk, de a kínálat nem volt túl nagy: vagy csirke vagy béka. Fél füllel, csehül még teletubbyt is hallottam, de azt szerencsére a gyakornoklány leszavazta, mielőtt igazán értelmezhettem volna a mondatot. Szóval a csirkeséget választottuk, mert azok legalább cuki fodrosak voltak, a békák ronda kezeslábasával ellentétben.


A szokásos variálás és kommunikációs zűrzavar után eldőlt, hogy arcot festünk és álarcokat díszíthetnek a gyerekek, meg még fotózzuk is le őket minden vacakkal (bajusz, szemüveg, például)... az arcfestés menő volt, az álarcokat észre sem vették, képek meg egy testvérpárról készültek. Javítani kell a cseh nyelvű marketingen.
Ez összességében az egész munkahelyünkről elmondható, mert a vártnál kevesebb gyerek jött, és állandó problémánk, hogy alig vannak gyerekek a programokra. Úgy tűnik, Klarával felcsapunk marketingesnek.

Bizonyára tűkön ültök már, úgyhogy nem rizsázok tovább, íme a csirkefamília bal szélen tyúkanyóval meg a két kiscsibével.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése