2012. szeptember 23., vasárnap

tervek

Csak azért, hogy legyen mi felett merengenem júliusban.
- cseh A2 szinten (mindenki közli velem, hogy ez egy nehéz nyelv. megnéztem a csehkönyvben, mert olyanom is van, a nyelvtani részt, és tényleg. no de magyarul meg franciául is megtanultam.)
- német szintúgy (a főóvónéni, akivel a legtöbbet vagyok, perfekt német, de az angolt csak töri, én meg fordítva.)
- nem elfelejteni magyarul (nem fogok, de már most lazán beszúrok angol szavakat a gondolataimba. "and maybe főzök egy teát...")
- megtanulni görkorizni (legutóbb úgy hatévesen görkoriztam. aztán tegnap délelőtt Sabina, a mentorom elvitt egy kis erdei bicikliútra kölcsönkorival. jelentem, irdatlanul orra estem egy harmincfokos lejtőn, és ott helyben eldöntöttem, hogy megtanulok normálisan végigmenni ezen az úton.)
- valami rendszeres, remélhetőleg érdeklődésre számot tartó program kiagyalása a központban. központnak. szóval értitek.
- és emellett megtanítani a vakmerő jelentkezőknek legalább a connexions 1-et. (bár az nekünk két évbe tellett)
- soookat utazni.
- mindennap főzni, és a bolti készkajára rá se nézni (már most nagy a kísértés, mert a konyha két emelettel lejjebb van, a mikró meg itt szemben...)
- valami személyiségfejlődésfélét is felmutatni, lehetőleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése