2012. október 6., szombat

képek

Lett kábel a telefonomhoz, végre. A képek két héttel ezelőtt készültek, és minden művészi igényességet nélkülöznek, csak azt szerettem volna dokumentálni velük, hogy hogyan néz ki ez az agyontervezett város (amit egyébként egyre jobban szeretek).

Kilátás az ablakomból. A fákon túl már egy négysávos, a túloldalt egy majdnem ugyanannyira forgalmas kétsávos út van.

Tizenöt perc sétával bent vagyok a belvárosban, ez a kép félúton készült, a lényeg a szemközti hegyen látható panelkupac.


Panelek a hegyen, más szögből, meg a folyó, ami végignyúlik a városon, és teljes hosszában épp úgy néz ki, mint itt.


Ha megfordulok és teszek pár lépést, már a buszpályaudvaron vagyok. Balról a második A Felhőkarcoló, a daruk az egyetem új épületeit építik.


Az üvegépület rendezvényközpont, mögötte az egyetem narancssárga logójával a könyvtár.


A kék kocka a mozi, a felhőkarcolóról nézve. Egyetlenegy, hatalmas terme van, és idén nyolcvanéves. 


Bónuszkép a kroměříži kirándulásunkról: a magyarok mindenütt ott vannak.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése